Zakupologia. Prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy

źródło: www.znak.com

brak oceny

 

książkaZakupologia. Prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy


Martin Lindstrom

 

Tłumaczenie: Magdalena Zielińska

Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN:  978-83-240-1180-3
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 224
Wydawnictwo: Znak


Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.


 

Artykuły o podobnej tematyce

  • Mózg na zakupach

    brainStyczeń to miesiąc wyprzedaży. Sklepowe witryny kuszą nas hasłami; obniżka nawet do 70%, sale, wyprzedaż. Chociaż po świętach zasób naszego portfela znacznie zmalał, a jedną z noworocznych obietnic jest rozważne robienie zakupów to dajemy się uwieść tej wspaniałej okazji.

    więcej

Komentarze (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie ma jeszcze komentarzy